Wat is CRM?
Customer Relationship Management (CRM) is een technologie voor het beheren van alle relaties en interacties met (potentiële) klanten. Het doel is simpel: verbeter zakelijke relaties om je onderneming te laten groeien. Een CRM-systeem helpt je om verbonden te blijven met klanten, processen te stroomlijnen en automatiseren om zo de winstgevendheid te verbeteren.
Waarom kiezen voor een CRM-systeem?
Een CRM-oplossing helpt je te concentreren op de relaties van je onderneming met individuele mensen zoals klanten en/of leveranciers, gedurende de hele levenscyclus met hen, inclusief het vinden van nieuwe klanten, het binnenhalen van hun bedrijf en het bieden van ondersteuning en aanvullende services gedurende de hele relatie.

"The purpose of business is to create and keep a customer"
De belangrijkste functies
van een CRM
Contactbeheer
Alle informatie over je klanten gecentraliseerd, van contactgegevens tot e-mail- en telefoongesprekken.
Beheer van leads
Haal nieuwe leads binnen via je website of mailcampagnes en ontdek ze meteen in een overzichtelijke kanban.
Salesprognoses
Krijg meer inzicht in je lopende projecten of sales, kwalificeer je leads beter en zie hoe ze het doen ten opzichte van hun targets.
integratie met je e-maildienst
We linken je e-mail direct met het CRM-systeem, deze wordt gesynchroniseerd zodat je steeds een compleet beeld hebt van je klanten of projecten.
Bestanden uploaden en delen
Upload alle bestanden van je klanten of projecten en plaats ze samen voor een duidelijk overzicht.
Opleiding
Wij voorzien een opleiding over het gebruik van het CRM-systeem, helemaal aangepast aan jouw skills.